ΠΡΟΛΗΨΗ ΟΣΦΥΑΛΓΙΑΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

ΛΑΘΟΣ             ΣΩΣΤΟ

Προγραμματίστε από πριν τις εργασίες σας, μην βιάζεστε. Τοποθετήστε τον εαυτό σας κοντά στο αντικείμενο που θέλετε να σηκώσετε. Φέρτε τα πόδια σας σε διάσταση στο εύρος των ώμων σας για να δώσετε στον εαυτό σας μια καλή βάση στήριξης. Λυγίστε τα γόνατα. Σφίχτε τους κοιλιακούς μυς. Χρησιμοποιείστε τους μυς των ποδιών για να σηκωθείτε. Μην προσπαθήσετε να σηκώσετε μόνος/η ένα αντικείμενο που είτε είναι πολύ βαρύ ή έχει άβολο σχήμα. Ζητήστε βοήθεια.

Για να σηκώσετε ένα πολύ ελαφρύ αντικείμενο από το πάτωμα, όπως ένα κομμάτι χαρτί, σκύψτε πάνω από το αντικείμενο, ελαφρά λυγίστε το ένα γόνατο και εκτείνετε το άλλο πόδι πίσω σας. Κρατηθείτε από μια κοντινή καρέκλα ή τραπέζι για στήριξη καθώς σκύβετε για να πιάσετε το αντικείμενο

Είτε σηκώνετε ένα βαρύ καλάθι με άπλυτα ή ένα βαρύ κουτί στο γκαράζ σας, θυμηθείτε να πλησιάσετε το αντικείμενο, να λυγίσετε τα γόνατα και να το σηκώσετε χρησιμοποιώντας τους μυς των ποδιών σας. Μην λυγίζετε τη μέση σας. Όταν σηκώνετε αποσκευές (βαλίτσες), σταθείτε δίπλα στη βαλίτσα, λυγίστε τα γόνατα, πιάστε το χερούλι και σηκωθείτε.

Ενώ κρατάτε το αντικείμενο, κρατήστε τα γόνατα σας ελαφρά λυγισμένα για ισορροπία.
Αν πρέπει να μεταφέρετε το αντικείμενο στο πλάι, αποφύγετε τη στροφή του κορμού. Στρέψτε τα πόδια σας προς την επιθυμητή κατεύθυνση και μετά στρίψτε το σώμα , κάνοντας τη στροφή στο ισχίο. Κρατήστε το αντικείμενο κοντά στο σώμα σας όσο κινήστε.
Αν πρέπει να τοποθετήσετε ένα αντικείμενο στο ράφι, πλησιάστε όσο πιο κοντά γίνεται. Φέρτε τα πόδια σας σε διάσταση, τοποθετώντας το ένα πόδι μπροστά από το άλλο, για να έχετε μια καλή βάση στήριξης. Μην σκύβετε μπροστά και μην εκτείνετε πλήρως τα χέρια κρατώντας το αντικείμενο. Αν το ράφι είναι στο ύψος του θώρακα, ελάτε κοντά στο ράφι έχοντας τα πόδια σε διάσταση με το ένα πόδι πιο μπροστά. Σηκώστε το αντικείμενο στο ύψος του θώρακα, κρατώντας τους αγκώνες στο πλάι και τοποθετώντας τα χέρια με τρόπο που να μπορείτε να σπρώξετε το αντικείμενο πάνω στο ράφι. Θυμηθείτε να σφίξετε τους κοιλιακούς πρωτού το σηκώσετε.
Όταν κάθεστε, έχετε την πλάτη σε μια φυσιολογική θέση με ελαφρά έκταση. Βεβαιωθείτε ότι η καρέκλα υποστηρίζει την οσφύ (κατώτερη ράχη). Διατηρήστε το κεφάλι και τους ώμους στητά. Βεβαιωθείτε ότι η επιφάνεια εργασίας σας είναι στο κατάλληλο ύψος ώστε να μην χρειάζεται να γέρνετε μπροστά. Μια φορά την ώρα , αν είναι δυνατόν, σταθείτε και κάντε διατάσεις. Τοποθετήστε τα χέρια στην οσφύ και απαλά γείρετε το σώμα προς τα πίσω.
Προσθήκη ΑρχικήςΠροσθήκη ΤρέχουσαςΚάντο ΑρχικήΜοιράσου τη ΣελίδαEmail την ΣελίδαΕκτύπωση ΣελίδαςΣώσε την Σελίδα σαν PDF
Back to Top